Pots comprar una targeta regal electrònica directament a la nostra pàgina d'inici.
La targeta regal electrònica se t'enviarà electrònicament, no s'hi apliquen despeses de tramesa. Després de la compra, rebràs un correu electrònic de confirmació que indica l'import i les característiques de la targeta regal electrònica.
No. La targeta regal electrònica es pot utilitzar immediatament, fent servir l'adreça electrònica associada a aquesta targeta. Tingues en compte que només es pot utilitzar una targeta regal/targeta regal electrònica per compra online.
La targeta regal electrònica està disponible en qualsevol quantitat, però amb un valor mínim de 30 € i un valor màxim de 1.000 €.
Verifica la teva safata de correu brossa, ja que normalment la targeta regal electrònica arriba en un termini d'una hora. Si això no ocorre, comunica't amb el nostre servei d'atenció al client.
Si el valor de la targeta no és suficient per a la teva comanda, pots abonar la diferència amb una altra forma de pagament aprovada per nosaltres.
Pots fer servir la Targeta E-Gift en línia i a les botigues participants. Per fer servir la Targeta E-Gift a la botiga, mostra al caixer el correu electrònic que rebràs i facilita-li el codi PIN que conté.
El codi PIN es troba al revers de la targeta regal. Per fer-lo visible, només has de fregar el quadre gris de la part posterior.
Pots consultar la quantitat disponible de la targeta regal/targeta regal electrònica al nostre lloc web.
Pots consultar el període de validesa de la targeta regal/targeta regal electrònica al nostre lloc web.
Pots gastar l'import total de la targeta regal/targeta regal electrònica en diversos moments de compra (tant en línia com a la botiga física).
Sí, accedeix a l'apartat Estat/devolució de la comanda al nostre lloc web i sol·licita una devolució.
La targeta regal electrònica té una validesa de 3 anys a partir de la data d'adquisició.
Sí, pots personalitzar articles en línia. Tingues en compte que el servei de personalització no està disponible en tots els articles. Després d'accedir a la pàgina del producte desitjat i seleccionar la talla i el color, si l'article es pot personalitzar, veuràs el botó "PERSONALITZAR". En una pàgina nova, podràs seleccionar la posició, el color i la font del brodat. Pots personalitzar el teu producte amb inicials, dates i paraules per a un màxim de 5 caràcters. Tingues en compte que només s'accepten caràcters de l'alfabet llatí. Per obtenir més informació sobre el servei de personalització, visita els nostres Termes de venda.
El cost del servei de personalització és de 3 €. Tingues en compte que el mètode de pagament contra reemborsament no és possible per a productes personalitzats.
Malauradament, aquesta opció no està disponible en aquest moment. Pots personalitzar un producte només al nostre lloc web.
Malauradament, aquesta opció no està disponible. La personalització es pot seleccionar exclusivament en línia i abans de l'actualització de la comanda en seleccionar "PERSONALITZAR" a la pàgina del producte.
Sí, pots recollir el producte personalitzat en una botiga. Personalitza i demana l'article en línia i selecciona "Recollir a la botiga" a la caixa.
El teu producte s'enviarà amb les opcions de personalització que vas seleccionar en fer la comanda. Tingues en compte que l'article personalitzat pot contenir restes del material soluble en aigua utilitzat per a l'embolcall del brodat. Aquesta és una capa de protecció que es pot treure fàcilment amb una rentada suau. La posició del brodat que es mostra a les imatges del lloc web és purament indicativa. Et recordem que els brodats els fan a mà les nostres brodadores, de manera que cada personalització es pot considerar única.
Els productes personalitzats es fabriquen exclusivament per a tu. Per aquest motiu, no es poden tornar, llevat per defecte de fabricació i exclusivament per missatgeria. Si us plau, tingues en compte que els productes personalitzats que s'envien amb l'opció de "Recollida a la botiga" han de ser recollits a la botiga en un termini de 10 dies des del correu electrònic de notificació. Després de la data límit, no serà possible fer devolucions ni reemborsaments del producte personalitzat (recorda que només pots tornar un article personalitzat si presenta un defecte de fabricació). Si vas rebre un article defectuós, posa't en contacte amb nosaltres a [email protected].
Sí, Intimissimi ofereix embolcalls de regal a la venda. A l'etapa final de la compra, pots seleccionar quins articles vols incloure a la capsa de regal prefabricada o si desitges rebre el kit de regal per continuar amb el paquet de bricolatge.
En cas que la teva comanda es divideixi en més d'un paquet, podràs triar múltiples caixes regal.
En fer la comanda, pots seleccionar els articles que vols marcar com a regal. No obstant això, només és possible seleccionar un únic regal per comanda. Per incloure altres articles com un altre regal, et recomanem fer-ho en una comanda diferent. En qualsevol cas, pots agregar el kit DIY (kit per embolicar regals) indicant la quantitat d'articles que desitges embolicar. Et recordem que pots triar les opcions d'embolicar com a regal i el kit DIY en una mateixa comanda.
Smart Gifting és un servei que t'ajuda a fer el regal perfecte sempre. En enviar el teu regal amb SmartGift, la persona destinatària té la possibilitat de personalitzar el color o la talla del teu regal, canviar-lo per un article de la mateixa franja de preus o acceptar el regal original tal com tu l'enviïs, tot abans que facis el pagament.
La persona destinatària tindrà la possibilitat de canviar l'article o els articles per uns altres d'un preu igual o inferior dels que tu vas triar. També podrà acceptar el regal que vas enviar originalment o canviar-hi el color o la talla (si correspon).
Una vegada que el destinatari accepti el seu regal ideal, t'informarem per correu electrònic que ja pots fer-ne el pagament. L'ús del servei SmartGift no té cap cost.
El regal s'enviarà quan el remitent completi el pagament del regal que hagi seleccionat. Enviarem un correu electrònic a la persona destinatària del regal per confirmar que la compra ha estat completada en un termini de 48 hores.
Per descomptat, pot tornar el regal si no satisfà les seves expectatives. Pots trobar-ne més informació a la secció Devoluciones . Tingues en compte que el reemborsament només es farà a la persona que va fer la comanda i la va pagar.
Cap problema! Si necessites més informació, contacta amb el nostre Servei d'atenció al client. Si us plau, inclou les preguntes que tinguis o una breu descripció del problema.