Escriu la teva adreça de correu electrònic per rebre l'e-mail per resetejar la teva contrasenya.
La teva adreça de correu electrònic ja està associada amb un perfil de xarxes socials. Inicia sessió amb el teu perfil de xarxes socials o introdueix la teva adreça de correu electrònic aquí. T'enviarem un enllaç per crear una nova contrasenya.
En iniciar sessió acceptes els termes, condicions d'ús i la política de privacitat de la xarxa social. Per a més informació sobre l'ús de les teves dades en aquest lloc web, consulta els nostres Política de privacitat
Ets un nou usuari?
Enregistra't araTipus
Col·leccions
Tipus
Col·leccions
Tipus
Col·leccions
Accessories
Tipus
Col·lecció
Accessori
Tendencia
Tendencia
Tendencia
Cerca la teva resposta a les nostres categories
Cerca la teva resposta a les nostres categories
Pots rastrejar el paquet a l'apartat de l'estat de la teva comanda. Per dur un control de les teves comandes, només has d'accedir a la pàgina d'inici, clicar a "Estat/devolució de la comanda" i introduir el número de la comanda i els cognoms. Després has de clicar a Seguiment de la tramesa.
Contacta amb el nostre servei d'atenció al client. Amb molt de gust farem una comanda en
el teu nom
amb targeta de crèdit com a mètode de pagament (rebràs un correu electrònic amb l'enllaç
per al
pagament).
T'agrairem que ens facis arribar la informació següent:
–llista de productes que vols demanar (quantitat, color, mida)
–dades de contacte (nom, cognoms, adreça electrònica, número de telèfon)
–dades del lliurament (adreça completa per al lliurament a domicili o recollida a la
botiga).
Si ja t'havies registrat al nostre web, indica'ns si vols que fem la comanda com a
usuari registrat o
com a convidat. Et garantim que les teves dades personals es processaran de conformitat
amb la nostra
Política de
privacitat.
Abans de pagar pots triar la botiga on vols recollir la comanda. El lliurament a una botiga és gratuït. També oferim el lliurament exprés a la botiga en 3 hores a botigues seleccionades. El lliurament exprés a la botiga està disponible si els articles seleccionats estan en estoc a la botiga que heu triat. store.
El cost de la tramesa estàndard (de 3 a 4 dies hàbils) és de 4,00 € i serà gratuït per comandes superiors a 75 €. L'enviament als GLS punt de lliurament és de 3,50€. Si ets membre del programa de fidelització "My Intimissimi", la tramesa estàndard sempre serà gratuïta. No oblidis iniciar sessió al teu compte per tramitar la comanda. La tramesa exprés (de 48 a 72 hores) té un cost de 9,50 €. Si selecciones la tramesa a una botiga Intimissimi, no tindràs despeses de tramesa.
Depenent del magatzem a partir del qual s'enviïn els articles, es podrà cobrar un cost addicional d'enviament de 7,95€ en el moment de la compra.
El lliurament es fa en un termini de 48 a 72 hores si selecciones la tramesa exprés i de 3 a 4 dies hàbils si selecciones la tramesa estàndard. Fes la teva comanda abans de les 23:59 hores per poder respectar el termini de lliurament i assegura't que hi hagi algú al teu domicili per poder rebre la comanda. Si ho prefereixes, indica la teva adreça de treball en completar la comanda. No fem enviaments a les Illes Canàries, Ceuta, Melilla i Andorra. Per les comandes amb recollida a la botiga física, el lliurament es produirà en 4-6 dies hàbils. Les comandes realitzades els dissabtes, diumenges i festius a Itàlia*, es despatxaran a partir del primer dia hàbil següent. *En períodes de vacances i de rebaixes, les trameses poden patir retards*.
Si la teva comanda es divideix en més d'un paquet, el lliurament estimat és de 3-4 dies laborables addicionals.
Pots comprar una targeta regal electrònica directament a la nostra pàgina d'inici.
De moment, no és possible efectuar el pagament contra reemborsament per les comandes fetes en línia.
Pots tornar o canviar articles de la teva comanda a qualsevol botiga Intimissimi del país (excepte a les botigues duty free i outlet) sense sol·licitar la devolució prèviament. Si desitges fer la devolució amb un servei de missatgeria, has d'accedir a l'apartat Estat/devolució de la comanda amb el número de comanda.
El reemborsament es realitza en poc de temps, no més de 14 dies a partir de la data de la recepció de la teva comanda al nostre magatzem o a la botiga física. S'efectuarà amb la modalitat de reemborsament que hagis triat. Si has seleccionat una targeta regal com a mètode de pagament, et recomanem contactar amb el servei d'atenció al client.
És un programa de fidelitat que, mitjançant l'acumulació de punts a la targeta My Intimissimi, ofereix avantatges exclusius pels membres. Tens la possibilitat d'assolir tres estatus diferents acumulant punts amb les compres, tant a les nostres botigues físiques com a la nostra botiga en línia (després d'iniciar sessió al teu compte). Pots trobar tota la informació aquí.
Sempre podeu contactar amb nosaltres a través del formulari web, telèfon, xat o
escrivint a [email protected].
El servei d'atenció al client està actiu de
dilluns a dissabte de 08: a 20:00* durant tot l'any excepte els festius
següents:
1 de gener
6 de gener
Dilluns de Pasqua
1 de maig
30 de maig
Corpus Christi
15 d'agost
1 de novembre
18 de novembre
24-25-26 de desembre
31 de desembre
* Els horaris esmentats poden estar subjectes a canvis durant els períodes d'activitat
intensa.
Hola!
Aquí podrás navegar y comprar tal y como lo harías en la web de la tienda o marca desde la península. Tu
experiencia de compra y el surtido al que podrás acceder será exactamente la misma. Syniva solo actúa como
intermediario para poder llevarte el pedido a canarias y puedas ahorrarte el IVA.
Escoge el producto que quieras y añádelo al carrito, te mostraremos el PVP de península y el de Syniva
descontándote el IVA. Así podrás ver claramente lo que te ahorras. El total del resumen de compra incluye todos
los gastos por lo que ¡No te llevarás ninguna “sorpresa” al recibir tu pedido!
Ten encuenta que navegas en la web que la marca o tienda online ofrece a los residentes de la península y es
posible que veas información o condiciones específicas para ese territorio. Recuerda que tienes toda la información
de Syniva en el apartado de ayuda: métodos y costes de envío, métodos de pago y cualquier información relativa a
los servicios de Syniva . Para cualquier consulta puedes ir al apartado de Faqs del menú ayuda o escribirnos a
[email protected]
¡Disfruta de tus compras!