Provide your account email address to receive an email to reset your password.
Tu correo electrónico ya está asociado a un perfil de una red social. Inicia sesión con tu perfil de una red social o introduce aquí tu dirección de correo electrónico. Te enviaremos un enlace para crear una contraseña nueva.
Al iniciar sesión con una cuenta de red social, aceptas los términos y las condiciones de uso y la política de privacidad de la red social. Para obtener información sobre la utilización de tus datos en este sitio web, consulta la Política de privacidad
¿Es tu primera visita?
Inscríbete yaTipo
Navegar copas
Colecciones
Accesorios
Tipo
Colecciones
Tipo
Colecciones
Tipo
Colecciones
Fabric
Tipo
Colecciones
Accesorios
Bestseller
Type
Tipo
Tela
Tipo
Tipo
Colección
Colección
Tendència
Tendència
Encuentra tus respuestas en nuestras categorías
Encuentra tus respuestas en nuestras categorías
You can check the status of the order at any time by logging into your account and clicking the My Order section. If you have not registered with Intimissimi.com, then please click the can directly access the Follow Your Order link at the bottom of our site. You will be prompted to enter the order number and the surname indicated on the order. In this section, you can check and monitor your order through the "track shipment" section.
Please contact our Customer Service. We will be happy to place an order on your behalf with credit
card as the payment method (you will receive an email with a payment link).
We kindly ask you to send us the following information:
- list of products that you want to order (quantity, color, size)
- contact details (name, surname, email address, phone number)
- delivery details (full address for home delivery or store).
If you are already registered on our website, please indicate whether you want us to place your order
as a logged-in registered user or as a guest. We would like to assure you that your personal data will
be processed in accordance with our Privacy policy.
.
The cancellation of your order is possible only for a limited amount of time following confirmation in order status or by signing into your account. If this time span has passed, it is no longer possible to cancel the order in our system. Your order will be processed on schedule in our warehouse. If you do not want to keep the goods, you can send the order back for free upon receipt. At this time you are not able to modify your order once the order has been placed. See the Return section for more information.
Yes, you can always change your mind on intimissimi.com and return them free of charge. The returned items must be sent back using the pre-paid label you received with your order. Please send all items back in a single shipment. The refund will be made using the payment method chosen for the online purchase. You have the choice between two return methods: return to the store and return by carrier. For more information, please visit the Returns and Refunds section.
El envío estándar cuesta $9. Ofrecemos envío estándar GRATIS para pedidos de $85 o más. El envío exprés cuesta $25. También ofrecemos envío estándar GRATUITO para los clientes que seleccionen la opción de entrega en la tienda.
For both standard and express shipping, all orders must be placed before 12:00PM EST for orders to be processed within the same day. All orders placed after 12:00PM EST will be processed the next day. You may experience some delay in order processing and shipping during holidays and sale period.
No! We are happy to announce that we offer free returns on all orders. You can learn more by visiting our Return section.
Yes, you can purchase an e-gift card online.
Yes, Intimissimi offers gift wrapping for purchase. In the final stage of your purchase, you can choose which items to include in a pre-made gift box or if you would like to receive the gift kit to proceed with the DIY package.
You can always contact us via webform, phone, chat, or by writing to [email protected].
Customer Service is active from Monday to Saturday from 01:00 AM to 05:00 PM*, all year long except the following holidays:
January 1st
January 6th
Easter Monday
May 1st
May 30th
Corpus Christi
August 15th
November 1st
November 18th
24-25-26 December
December 31st
* The aforementioned times may be subject to change during periods of intense activity.
Hola!
Aquí podrás navegar y comprar tal y como lo harías en la web de la tienda o marca desde la península. Tu
experiencia de compra y el surtido al que podrás acceder será exactamente la misma. Syniva solo actúa como
intermediario para poder llevarte el pedido a canarias y puedas ahorrarte el IVA.
Escoge el producto que quieras y añádelo al carrito, te mostraremos el PVP de península y el de Syniva
descontándote el IVA. Así podrás ver claramente lo que te ahorras. El total del resumen de compra incluye todos
los gastos por lo que ¡No te llevarás ninguna “sorpresa” al recibir tu pedido!
Ten encuenta que navegas en la web que la marca o tienda online ofrece a los residentes de la península y es
posible que veas información o condiciones específicas para ese territorio. Recuerda que tienes toda la información
de Syniva en el apartado de ayuda: métodos y costes de envío, métodos de pago y cualquier información relativa a
los servicios de Syniva . Para cualquier consulta puedes ir al apartado de Faqs del menú ayuda o escribirnos a
[email protected]
¡Disfruta de tus compras!